"برای حجاب کاری نمی‌کنید،سنگ هم نیندازید"
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 8643
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

لبیک یا سید علی
پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : labbayk

 آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشت: گاهی اوقات سخنان برخی مسؤولان در خصوص حجاب اوامر الهی را سست می کند؛ مسؤولان اگر به مسأله حجاب کمک نمی کنند نباید طوری برخورد کنند که فضای جامعه فضایی ضد دینی در جامعه شود.

به گزارش مشرق به نقل از رسا ، مراسم سوگواری و مدیحه سرایی روز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور آیت الله عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و مدیر عالی حوزه های علمیه خراسان صبح امروز در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله حسینی بوشهری، نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه و امام جمعه قم گفت: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند محبت ما اهل بیت(ع) موجب شسته شدن گناهان می شود و حب اهل بیت حسنات را مضاعف می کند.

وی با بیان این که امام مجتبی(ع) می فرمایند «حب اهل بیت گناهان بنی آدم را می ریزد همانگونه که باد و طوفان برگ درختان را می ریزد»، تصریح کرد: باید توجه کرد که معنای محبت و مودت چیست، ائمه به شیعیان سفارش کرده اند و از آنها توقع عمل دارند.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: امروز انتظاری که فاطمه(س) از جامعه انقلابی ما دارد این است که خیابان ها، مجالس، بازارها، اداره ها، روش مسؤولان و همه و همه بر اساس عمل به فرموده های اهل بیت(ع) باشد.

وی با ذکر این که تنهای ادعای دوستی کردن کافی نیست، بیان کرد: گرچه ادعای دوستی مرحله ای دارد و بستر ساز مسأله اطاعت است اما راهکار این است که همه آحاد مردم به اوامر اهل بیت پایبند باشند و به باید ها و نباید های آنها پاسخ مثبت دهند تا جزو شیعیان محسوب شوند.

 آیت الله حسینی بوشهری همچنین گفت: سخنان برخی مسؤولان در خصوص حجاب گاهی اوامر الهی را سست می کند، مسؤولان اگر به این مسأله کمک نمی کنند نباید به گونه ای برخورد کنند که فضای جامعه ضد دینی شود.

وی در پایان اظهار داشت: فاطمه زهرا(س) الگوی جامعه بشری است، لذا نباید فضای جامعه به گونه ای شود که مردان خانه نشین شوند و زنان در ادارات پرسه بزنند، این خلاف مبانی اسلام است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لبیک یا سید علی و آدرس zariat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.